lauantai 14. kesäkuuta 2014

Eläinmaailman sekasikiö

Voisimpas vaihtaa nimeni kameli kolmivarvaslaiskiaiseksi. On meinaan yhtä reipas toveri se laiskiainen kun minä tällä hetkellä. Mistä lie johtuu tämä pohjaton väsymys taas.  Noh, päivä kerrallaan. Ja ehkäpä piristyn ensiviikolla kun on niin paljon tekemistä! Pitäisi ehkä siivotakkin, tosin vastahan mä siivosin! Kuka meillä oikein sotkee!?

 Maanantaina on sokerirasitustesti... Hui, melko hurjiakin tarinoita olen siitä kuullut. Kaikkein kamalinta on paastoaminen. Mitä se on, onko se jotain syötävää? Noh onneksi maanantaihin kuuluu jotain hyvääkin, mennään äiskän kanssa katsomaan sen tutun vauvatavaroita! Ihanaa! Ja ehkäpä saisin viimein maanantaina sen äitiyspaketin, TAHDON! Oon ihan innoissani sen kanssa! Ehkäpä äiskä haluais sen mun kanssa hakea ja penkoa!


Kiitos internetti kuvasta, et pettänyt minua taaskaan. Kuvaa niin mua tuo. Aika söpö se on.

Huissan, muistin juuri että huomiseksi on sovittu treffit joidenkin meidän luokkalaisten kanssa! Mennään katsomaan Pahatarta ja ennen sitä kahville tai syömään. Kivaa olla taas sosiaalinen! Mitäköhän sitä ostaisi leffa evääksi kun pitäisi katsoa vähän tuon sokerin syömistä... Sokerihiirenä pitäisi yleensäkkin rajoittaa karkkien syömistä yms. Häiritsisiköhän kanssa eläjiä leffateatterissa jos ottaisin mukaan porkkanaa yms ? Terveelline elämä ennen kaikkea (köh köh, seuraava kuva kertoo kuitenkin totuuden...) ja sillä lailla.


Olinko edes taivaassa tänään. Pannukakkua, kermavaahtoa ja tuoreita mansikoita. Nam! Yllättävän hyvin sain itseni kuriin, enkä syönyt kuin pari tuollaista vähän pienempää palasta pannaria. Mansikoita on vieläkin jääkaapissa. Lainatakseni Disneytä; love is the open door, kyllä, avoin jääkaapin ovi. 

Mutta tämä laiskiainen lähtee nyt taas nukkumaan ja odottamaan rakkaansa paluuta kotiin. Jalkapalloa Old Tomissa, ihanaa kun toinen on noin innoissaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti