perjantai 20. helmikuuta 2015

Vierailevat tähdet, ihana Eve (ei herkkähermoisille tai huumorintajuttomille)

Elikkäs tämän postauksen idea on se että päästän ääneen mun ihanat ystävät. Ensimmäisenä ajatuksia pääsi kirjoittelemaan mun yber ihana BFF kaksarikamu Eve Tän typyn kanssa on koettu sitä ja tätä, eli ihan parhaimmistoa. Alla oleva kuva on ainoita fiksuja kuvia meistä... Kertoo siitä että kyllä ne sekopäät aina toisensa löytää 

Terppa teille kaikille randomeille!  Mie oon Eve, tän meidän  milffin kamraatti vuosilta ennen Jeesuksen syntymää. Alotetaas vaikka mun ja tän meiän milffin ystävyydestä. Muistaakseni ellen nyt ihan kauheen paljoo valehtele, nii tutustuin Iidaa Korian ala-asteen kolmannella luokalla ku Iida siirty meiän luokalle (A-luokka rulezz!! Kaikille tiedoks ja etenki niille ketkä siel oli). Siitä sitte me huomattii, että hulluus on paljon kivempaa kahestaa ku yksin. Siinä sit tuli juoksenneltuu aika monta kertaa Iidan porukoille (TERPPA HELI!!! Teil oli kiva leikkii bratzeil) ja aika usein nää matkat kerty sit laulellen Juha Tapio - Ohikiitävää, ja muutkii Juha Tapion biisit kuulu tähän. Anteeksi te naapurit, jotka sitä kirkumista kärsitte. Ja sit tuli Lissut - Pissikset, tämä niinkin kaunis vaihe kun yläaste. Ei oltu enää niin paljoa tekemisissä, mut kyl se ystävyys kutkuttaa aina siellä mielen taka-alalla samalla tyylillä ku hoitamattomat satiaiset. (HUOMIO; satiaisia ei onneks oo vielä kärsitty). 
          Lukio, elämän kulta-aikaa. Sitä kuuli aika paljon et lukio on elämän parasta aikaa. Siellä me sit Iidan kanssa löydettiin toisemme (vuosisadan epäromanttisin tarina) BY THE ALL MIGHTY DOUBLE-CHIN. Ja kyllä, täs vaiheessa löydettiin Juha Tapion lisäks kaikki muukin iskelmä. Sit teitä varmaan kiinnostaa, et kun mä sain tietää mytystä! Oltiin Iidan kaa juteltu jo joskus marraskuussa et "oho, pillerit loppu, kyllä minä muuta ehkäisyä käytän". Juttuhan meni niin, että juttelin äitin kanssa ja se sit tokas vaan että "Ärrä on kuulemma raskaana" ja minä intin kivenkovaa vastaan että jo on typerä väite, ei Iida semmoseen ryhtyis. Sitten kauniina keväisenä päivänä Iida tuli mun kyydillä ihanasta Jumalan hylkäämästä Elimäen ghettosta kotiin. Töräytin vaan "äiti väitti et oot raskaana" ja karmea räkänauru päälle. Se sit hyyty ku Iida kääns päänsä ja näytti junan alle jäävälle peuralle. Sit siinä kiljuttii onnesta kutostiellä. Sain sentää kahvit kunniaks järkytyksestä.

Tässä on meidän molemmat babyt. Mun Maikkeli, ja meidän yhteinen Sven. (Pakko myöntää, et tytöllä on kyllä hyvä maku!)


 Mä alotin ammattikorkeakoulun syksyllä Kotkassa ja Iida tuli sit naapurin synnyttää myttyä pihalle. Jännättiin molemmat. Ja kaksarikuvat lenteli sit puolin ja toisin Kotkaa. Sitä onnea ja iloa kun sain viestin ensimmäisten joukossa, jossa se simmukat kiinni nukku Villen sylissä. Oli se niin söpö. Muutama kirkasu tuli huudettua käytävillä ja yritin siinä sitten itkua pidätellä. Mentiin Yusufin (eli se mies joka asustaa mun kanssa saman katon alla, ettei mun ja Iidan kiihkeä Emmerdale ja kaunari -suhde paljastuisi) muutama päivä kotiuttamisen jälkeen katsomaan. Kyllä oli kaunis tyttö! Ja se kuulu ihan meidän pettämättömään jengiin, kaksarikin löytyi!


Kyllä nää tytöt on mulle maailman rakkaimpia ja mä en edes pidä vauvoista. On se ihan eri juttu kun saa "oman" lapsen. Se on oikeesti totta toi lause! Olen elävä todiste. 

Vaikka me ei aina Iidan kaa muisteta pitää yhteyttä, niin kyllä se aina lämmittää sitten kun se kaksarikuva kilahtaa puhelimen näytölle. 

LOVE U, MY MILF 

Kaikella rakkaudella, Eve!

1 kommentti:

  1. Eve ♥
    Mua kiinnostaa, että mistä kaikki sai tietää tosta Iidan raskaudesta...?? Mistä teidän äiti sen kuuli?? Kuka kylillä juoruaa?? Musta tuntuu että moni muukin tiesi sen ennen kuin Iidan kaverit...?? KUKA mun blogia oikein lukee, joku sellanen jota en tiiä...? *stalkkaajat, argh...* Siellähän mulla oli sellanen ultrakuva näytillä... Voin ehkä kyllä arvata kuka juorusi, on sen verran kokemusta erään tietyn henkilön juoruiluista... Mut Eve kerro, jos tiiät!

    VastaaPoista