maanantai 15. joulukuuta 2014

Unelmia uudesta ulkomuodosta

Voih, oon nyt selaillut kaikkia ihania blogeja joiden kirjoittajat pukeutuvat ihanasti ja ovat aina meikattuja ja laitettuja. Tästä herää kateus, ja ajatus että miksen minäkin.  Koska olen laiska. Tosin ajattelin että voisin alkaa panostaa puketumiseen kun poistun näiden seinien sisältä. Paitsi silloin kun lähden lenkille, kai silloin on lupa näyttää räjähtäneeltä? Koska se on kuitenkin lopputulos kun pääsee kotiin. 


Maailman muotibloggaajat, kavahtakaa, tässä mä hehkeenä lähössä jonnekkin. Ehkä mun todellakin olisi aika tehdä jotain. Mulla tosin on hyvä syy olla tekemättä, tai no tekosyy. Mähän olen äiti, mulla on lupa näyttää homssuiselta. Miksi muut äidit siltikin näyttävät hyviltä?

Kai se vain on aloitettava jostain! Mullahan on siis hullu unelma värjätä pää pinkiksi... Se tosin saa ainakin hetkeksi vielä jäädä. Ehkäpä aloitan vaan sillä että laitan vaikkapa hiukset kun lähden jonnekkin. Ja ostan meikkivoiteen. Tai jotain.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti