torstai 27. marraskuuta 2014

Elämän pienet ilot

Tänään käytiin Miian kanssa kirppistelemässä! Seurana meillä olivat ihanat Jenna ja minun pieni kummipoitsu Jooa <3Oli aivan ihanaa olla Jennan kanssa liikenteessä, kun saatiin puhua kaikkia vauvajuttuja. Mielettömän virkistävää jutella sellaisen ihmisen kanssa joka on samassa elämäntilanteessa!  Laitan kuvia kirppislöydöistä myöhemmin! Tämän postauksen idea on kuitenkin sellainen kuin elämän pienet ilot.




  • Aamupala ja kupillinen kahvia. Niitä oon oppinut arvostamaan ihan erilailla nykyään. Ei todellakaan ole itsestäänselvyys että saa juotua rauhassa tuon kupillisen loppuun asti. Mulla onkin noita kylmettyneitä kahveja välillä ympäri kämppää.
  • Nukkuminen . En ollutkaan ennen tajunnut kuinka tärkeää se uni oikeasti on. Huomaa kyllä jos on nukkunut todella huonosti, eräänäkin aamuna olin vaippaa vaihtamassa ja havahduin terveysside kädessä. Nauratti hieman. 
  • Ruuan syöminen kun se on vielä lämmintä. Pöydällä on 3/4 pakastepitsasta jota en kerennyt syömään kun muksulle tuli nälkä. Eipä tuo kylmänä oikein houkuta
  • Laittautuminen. Sitä todella harvoin jaksaa laittautua ( pukea päällensä, harjata hiuksensa ja meikata) ja kun sen aina silloin tällöin tekee, tapahtuu hurja muodonmuutos. Oon kuitenkin niin laiska että aika harvoin sitä jaksaa panostaa nassukkaansa. 

                                            

Ja ennenkaikkea tämä hymytyttö. Vaikka olisi kuinka ärsyttävä päivä, jaksaa muksu aina piristää ja ilahduttaa. Ihan vain omalla olemassa olollaan. Onko mikään ihanampaa kuin vasta herännyt vauva joka onnessaan hymyilee kun tulet paikalle. Joka päivä sitä jaksaa ihmetyttää kuinka tuo kasvaaja kehittyy. On se vain niin rakas tuo pieni Miia. Mun elämäni suurin ilo. 

2 kommenttia:

  1. Miia on kyllä niin ihana ja rakas pieni kullanmuru!! ♥

    Ja jäi sulla ne kahvit kylmettymään pitkin taloa ennen vauvaakin... =D

    VastaaPoista