maanantai 1. syyskuuta 2014

#kutsumua

Instagramissa ja Facebookissa leviää kutsumua, kiusaamisen vastainen kampanja. Mun mielestä aivan ihana juttu! Idea on siis se, että kirjoitetaan kaksi sanaa, toinen sellainen joksi sua yritetään lokeroida ja toinen sellainen millaisena haluaisit muiden näkevän sinut. Näin nuorena, ja vielä nuoremman näköisenä, mun lokerot ovat siis teiniäiti ja sossupummi. Varmasti on ihmisä jotka musta näin ajattelevat, onhan mun ainoat tulot tällä hetkellä kelasta. Nuori äiti, ei enää mikään teini, on se minkälsisena haluaisin että mut nähdään. Tottakai olin teini ennen raskautta, mutta oon kasvanut henkisesti todella paljon näiden kuukausien aikana. Olen siis nuori aikuinen joka perustaa perheen jo nyt. 


Sitten toisiin asioihin, laskettuaika on tällä viikolla, lauantaina. En kestä enää tätä odotusta, mitä sitä pitäisi tehdä jotta pikkukaveri päättäisi tulla jo vähän aijemmin maailmaan? Sairaalakassikin on jo valmiina, en tahtoisi siis hoputtaa neitiä, mutta äiti olisi jo valmis toimintaan!

Hassua sinänsä, ajattelin että olisin aivan hermona näin loppuraskaudesta, pelkäisin ihan hulluna synnytystä, mutta ei. Olo on vain niin valmis kuin mahdollista. En jaksa jotenkin jännittää, olo on niin tukala että olisi oikein toivottavaa päästä synnyttämään jo vaikka tänään!

Kuvassa on erittäin hehkeä minä, meikitön kuten yleensäkkin. Kuva taitaa olla sunnuntailta, olimme menossa Villen porukoille. Iski kamala vaatekriisi, en mahdu mihinkään vaatteisiini... Legginseissä  on reikiä eivätkä ne yltä kuin puoleen mahaan. Mikään paita ei ole riittävän pitkä peittämään pyllyä, eikä mikään takki mene kiinni. Tsemppaan itseäni, että kohta ei ole enää tätä mahaa, kohta on vauva!


Täytyypä vielä sanoa että on tuo ihana tuo mun mies. Se tuli töistä kotiin ja toi Angelasta ruokaa.Grillipihvi, nam! Kyllä se tuntee mut hyvin! Minun rakas!

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä loppuviikkoon! Isoja muutoksia mullakin edessä, mutta sulla vielä isompia. :D

    VastaaPoista
  2. moi! oon lukenu sun blogia ja aivan ihania kirjotuksia, semmosia perus:) ja oon sitä mieltä että oot justiin hyvä äidiksi, etkä mikään teini äiti! paljon onnea pienestä nyytistä vanhemmille:*

    VastaaPoista