perjantai 8. elokuuta 2014

Teknologian kirous

Voi että.. Tuo mun tietokone teki mulle taas mukavat temput ja täytyykin pyytää tuota datanomi-veikkaa sitä katsomaan.. Tätä postausta väsään siis puhelimella! Kuvia en osaa lisäillä tällä vekottimella joten tyydyn vaan kertomaan että jonkinnäköstä taukoa on tiedossa tässä bloggailussa... Onneksi veikalla alkaa jo ensviikolla koulu ja se on joka päivä täällä Kouvolan suunnassa!

Nyt jatkan maailman tärkeintä hommaa, Valehteleviin Viettelijöihin tuli uusia jaksoja!! Kyllä, olen netflixin orja! Voin todin myös kertoa ylpeänä että sain vihdoin viimein ostettua pesuaineet ja tälläkin hetkellä kone pyörii! Kun oon saanut tuon kauhean pyykkikasan tuhottua on aika ruveta pesemään vauvanvaatteita! Eihän sitä koskaan tiedä millon mä tästä poksahdan ;----))

2 kommenttia:

  1. Pakko myöntää että olen ihan koukussa tähän siun blogiin ja käyn joka päivä katsomassa, että onko tullut uutta postausta :'D Olet tosi hyvä kirjottamaan ja tätä on vaan aina kiva lukea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaaaaa voi että, kiitos! :> Musta on ihana tietää että ihmiset oikeesti lukee tätä mun blogia, siis muutkin kun mun äiti ;D

      Poista