keskiviikko 13. elokuuta 2014

Tahdon kaiken heti nyt

Oon niin innoissani! Maanantaina pitäisi tulla paketti Zalandolta! Oon nyt pidempään jo miettinyt että haluaisin pitkä vartiset saapikkaat. Oonkin yrittänyt metsästää niitä vähän joka puolelta ja Zalandosta löysin nuo ihanuudet!On tietenkin hölmöä tilata ja sovittaa niitä jo nyt mutta en vain malttanut odottaa!  Katselin sieltä myös housuja ja muita, haaveenaa on siis laihduttaa raskauskilojen lisäksi ne 10 lisäkiloa jotka salakavalasti tuossa viimevuoden aikana kroppaani kerääntyi. Ei tosin pidä ajatella asiaa liikaa ettei homma lähde lapasesta, mulla on kyllä aikaa. Ja eiköhän kaikkein tärkein muutos ole tuo ruokavalion muuttaminen. Luulen että kiroan raskaasti synnytyksessä kaikkea sitä sokerista mitä olen syönyt, kun pusaan viisi kiloista vauvaa ulos... (kauhukuva, toivottavasti ei toteudu!)


Tänään näytin omasta mielestäni jotenkin sirommalta, oli pakko ottaa kuva. Tajusin myös mistä tuo johtui. Maha ei ole turvoksissa tuosta yläpuolelta, normaalisti se siis on täysin pyöreä, nyt ei. On se silti aika mahtavan kokoinen. Leveä kuljetus-kyltti ei mielestäni ole ollenkaan liioiteltua mun kohdallani.


Kävelin keskustaan moikkaamaan Snattua. Käveleminen kesti sen puolisen tuntia, matkaa reilu kilometri. Olin päässyt viidensadan metrin päähän ovesta kun alkoi jo tuntua kaikenlaista kipua ja kolotusta. Perillä keskustassa lupasinkin itselleni että ei enää ikinä. Vasta sitten kun ainoa lisäpaino ovat rattaat. Menin Koffariin istuskelemaan ja ostin mansikkapirtelön ja kinkku-juustocroisantin. Joku toinenkin oli kiinnostunut mun pirtelöstäni ja loppujen lopuksi hylkäsinkin juoman kun toveri ampiainen päätti sukeltaa sinne. Ei kiva. Näin sitten myös Jimin joka tuli kanssani istumaan ja odottamaan Snattua. Sieltä se Snattu sitten laahusti paikalle Juuson kanssa. Oli taas ihana nähdä ihmisiä, vaikkei kerettykään jutella mitään kummempia Snatun kanssa.


Ville kun pääsi töistä, tuli se hakemaan mua ja käytiin kotona ja sitten pitikin taas lentää. Kävimme Kuusaankoskitalolla järjestetyssä kätilön illassa jossa meille kerrottiin miten homma etenee h-hetkellä. Paikalla oli todella paljon ihmisiä ja oli kyllä todella hyvä luento. Ihmiset varmaan ajattelivat että mun mielestäni on tosi hauskaa ja hilpeää synnyttää kun naureskelin Villen jutuille siellä. Ei voi muuta sanoa kun että mulla on maailman ihanin mies josta tulee varmasti maailman paras isä!


Tässä onkin sitten tulevaa projektia. Ensimmäinen erä vauvanvaatteita on koneessa tällä hetkellä. Jännittävää! Tässä rupeaa tajuamaan että h-hetki ei oikeasti ole enää kaukana! Meillä on kohta pieni vauva! Tuskin maltan odottaa!

Puhuin äiskän kanssa puhelimessa tässä ja äitiä nauratti intoni sisustukseen. Mulla on siis ihan kauhea pesänrakennus vietti!Haluaisin tehdä vähän sitä sun tätä täällä, vaihtaa tapetteja ja ostaa hyllyjä ja vaihtaa järjestystä ja järjestellä kaappeja ja ja... Tahtoisin myös uuden sohvan! Voisin sitten tilata uudet sohvanpäälliset ja kaikkea... Noh näitä ei tietenkään ole mahdollista toteuttaa nyt mutta saahan sitä aina haaveilla?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti