keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Tulispas jo syksy

Siitäpäs on taas vierähtäny tovi kun oon viimeksi käynyt kirjottelemassa tänne. En edes muista että mitä kaikkea tässä on tapahtunu. Ajattelin että nyt olis hyvä hetki hengähtää ja kasailla vähän ajatuksia, Villekin lähti harrastukseensa niin saan (taas vaihteeksi) viettää hetken itsekseni. En siis valita, jokainen valitsee itse oman helvettinsä, niin se isi joskus sanoi, ja huomaankin nyt kuinka oikeassa hän oli. Uskomatonta, isi on sittenkin viisas mies! Mun oma helvetti on siis yksinäisyys. Olen yksinäinen mutten tee asialle mitään. En pidä ihmisiin yhteyttä. Se on liian vaativaa, jo tämä hetki tässä vie tarpeeksi voimia, en vain jaksa ihmisiä lähelläni. On tietysti myös päiviä jolloin olen oikeasti sosiaalinen. Jos joku siis on ihmetellyt miksi musta ei ole kuulunut mitään, niin ihan vain siksi että en ole jaksanut. Olen pahoillani siitä. 


Vähän iloisempiin asioihin! Posti siis toi vihdoin viimein, tosin jo alkukuusta, meidän rattaat! Voi että olin innoissani! Rattaat ovat kuitenkin todella suuret, ei puhettakaan että mahtuisivat hissiin. Pyörävarastoon ne on laitettava säilytykseen. Ne ovat jopa kokoon taitettuina valtavat! Pyörittelen tässä siis ajatusta toisistakin rattaista. Sellaisita pienistä jotka mahtuvat kivasti autoon ja vaikkapa tuonne meidän parvekkeelle. Nuo toiset olisivat sitten lenkkeilyrattaat! Rattaiden lähettäjä oli laittanut mukaan vauvanvaatteitakin! Saatiin punainen toppapuku ekaksi talveksi ja ihana mekko sekä vielä joitakin muita vaatekappaleita. Sekä nuo kengät. Onko mitään suloisempaa kuin vauvojen kengät! Rakastuin täyttäpäätä noihin, nyt on neidillä asialliset popot!


Meilläpäin on käynyt ihmisiä, minä harvemmin poistun asunnosta. Villen sisko Elina on käynyt pari kertaa nyt kun viettää kesää täällä Kouvolan seudulla. Elina oli ihana ja toi tullessaan Arnoldsista donitseja ja mulle vielä smoothien! Ai että!


Siinä on mun uudet popot. Noihin mahtuu räpylä vielä illallakin, ostettiin varmuuden vuoksi kokoa isommat kuin yleensä. Huomaa ehkä että tuo seepra on se mun juttu kun kuosia on kaikkialla. Tykkään noista niin kovin! Rakastuin tuohon malliin muutama vuotta sitten kun sain pikkuveljen vanhat kengät käyttöön. Ne olivat niin ihanat ja olen viime kesänäkin etsinyt noita tuollaisia ja nyt tärppäsi! Ja vieläpä aikuisten puolelta! Yleensä siis shoppailen kenkiä lastenosastolta..


Oltiin viime? viikonloppuna mökillä. Ai että oli ihanaa. Sielä se yhdessäolo on jotain muuta kuin kotona. Uitiin paljon ja saunottiin, ja sain todeta että bikinin yläosa, joka on tänä kesänä ostettu, ei enää mulle mahdu. Huoh. Pitäisi muutenkin käydä shoppailemassa alusvaatteita yms. mutta ei oikein innosta näillä keleillä ja tällä vartalolla.


Tämä helle.. Se on ollut ihan kamalaa! Siispä viime viikolla olin paljon rannalla, mikä on sinänsä ihme, viime kesänä kävin kerran julkisella rannalla ja se riitti mulle. Ollaan siis Suskin ja Sampan kanssa käyty muutamana iltana uimassa eväitten kera. Olen myös saanut uuden mammakaverin ja ollaan Milkankin kanssa käyty rantsussa. Jaakon ja Jennankin kanssa ollaan rannalla viihdytty. Siellä me Jennan kanssa ollaan kelluskeltu mahat pystyssä. Paloin myös, ensimmäistä kertaa moneen vuoteen, auringossa. Masu paloi ihan punaiseksi, samoin tissit. Siinä sitten kiroilin etten käyttänyt aurinkorasvaa ja lotrasin after sun-voidetta. Tuosta viisastuneena ollaankin sitten oleiltu rannallakin aina varjossa.


Käytiin maanantaina äiskän kanssa viemässä Elli serkulle Tampereelle ja samalla sitten käytiin Ikeassa. Oli aika tukalaa ison vatsan vuoksi, mä siis aikalailla vaelsin vaan penkiltä seuraavalle. Oli sellainen pienen pudjetin reissu, mikä oli ihan hyvä, muuten mukaaan olisi tarttunut vaikka mitä! Nytkään en tyhjin käsin lähtenyt. Ostin kaksi tyynyä pilalle menneiden tilalle ja sitten sisustustarroja. Rakastuin täysin noihin lintuihin, aivan totaalisesti. nyt ne ovat seinällä. 

Saan tukia 13 päivä ensikuuta ja kauhulla odotan mitä kaikkea tulee osteltua. Mullakun nyt ihan kauheesti polttelis vähän sisustella... Matto ainakin tuohon välihuoneeseen ja ja sohvan haluaisin uuden myös! Täytyy maanitella tuo mies mukaan kaupoille! Kauheasti haluisin muuttaa järjestystä tms. Makkari olis kiva siirtää tuohon keskihuoneeseen. Sitten haluaisin vaihtaa tapetit olkkarista, keskihuoneesta ja nykyisestä makkarista. Tuosta meidän makuuhuoneesta kun tulee varmaankin sitten muksun huone aikoinaan. Mua kauheestti haluttais tehä asian etee nyt jo jotain..


Pitäisi tosin siivota kunnolla ennenkuin alkaa kantaa mitään uutta tavaraa sisään. Jotenkin nämä helteet on vieneet kaiken energian ja sen kyllä huomaa. Pitäisi pestä pyykkiä, tosin sitä ennen pitäisi ostaa pyykinpesuainetta. Noi vauvanvaatteetkin odottelee tuolla että pesisin ne. yyh en vaan jaksa! Tää masu vaan vie mun voimat! Enkä oo oikeesti enää kykeneväinen kumartelemaan tai mitään. Kuvassa havaittavissa missä diskotoukka sillä hetkellä on. Taitaa loppuu kohta tila sen yksiöstä. Voi juku, nytki on aika reipas neiti, touhuilee omiaan tuolla masussa. Diskotoukka lähettää paljon terkkuja kaikille ja varsinki mummoille!

Mutta nyt täytyy vähän raivata paikkoja ja yrittää mennä nukkumaa, huomenna kuitenki tapahtuu, mennään Veeran kanssa syömään ja kattomaan Jenni Vartiaista! Oon ihan super innoissani!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti