lauantai 4. marraskuuta 2017

Kuulumisia

Olen ollut koko viikon kipeä. Koko. Viikon. Sinne meni mun vapaa viikkoni.. Vähän ärsyttää kun en tehnyt mitään koko viikon aikana. Normaalisti kun tulee nähtyä paljon kavereita ja käytyä lenkillä ja kaikkea muuta. Onneksi mulla oli kuitenkin seurana yks ihana ystävä joka oli melkein koko viikon yökyläilemässä kun oli omia talo ongelmia. Hekin pääsivät onneksi uuteen kotiinsa jo, ihanaa päästä sitten katselemaan toisen upouusia nurkkia! 


Minäpäs sain sitten eilen kohtauksen ja päätin että goodbye blondi, ja hello pinkki. Vedin siis colormaskin päähän. Ja olen tosi tyytyväinen! Vähän jotain piristystä tähän sairasteluun.




Täytynee käydä kirjastossa ensviikolla, kun sain ton kirjani jo luettua. Voi kuinka nautin tosta hiljasesta aamupäivästä kun istuin pari tuntia pöydän ääressä kahvini ja kirjani kanssa!


Aloin sitten järjestelemään kaappeja ja kaikkea tossa yks päivä tylsyyksissäni. Kävin läpi kaikki korut ja härpäkkeet ja heitin jotain turhia juttuja menemään tai Miian leikkikoppaan. Saakin sitten yllättyä ilosesti mokoma koruhaukka kun ne sieltä löytää!  Homma tyssäs tärkeiden paperien kohdalla kun mulla ei ollutkaan mitään fiksua paikkaa minne ne laittaa.. Täytynee käydä ostamassa mappeja tai jotain.

Mun tekis aivan kauheasti mieli vaihtaa kotona järjestystä! Aina joka syksy sama juttu! Musta on ihanaa laittaa kaikki uusiin paikkoihin ja heittää tavaraa menemään ja laittaa kesävaatteet yms laatikoihin. Nyt tartteisin vaan niitä laatikoita ja munalukon häkkivaraston oveen.


Tilailin joku aika sitten Wishiltä juttusia kuten ton karvatakin. Se on aivan törkeen överi ja tuskin maltan oottaa että pääsen ulkoiluttamaan sitä! Sain myös mun ylipolvensaapikkaat ja ne on ihanat! Katotaan jos saisin vaikka ihan kunnon kuvia jossaan kohtaa näistä! Taitaa päästä pikkusisko kuvaushommiin! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti