torstai 18. joulukuuta 2014

Onnellinen

Joulustressi on selätetty! Kaikki lahjat on ostettu ja kotona siivottu! Sotkua tosin on kerennyt taas kertyä hieman ja ennen joulua on siivottava uudestaan! Huhhuh, aivan uskomatonta että joulu on jo ensiviikolla! Uskomattoman nopeastion rientänyt tämäkin vuosi! Ajattelin tehdä Ennen vuoden vaihdetta vielä vuosi katsauksen, eli mitä kaikkea on mahtunut tähän yhteen vuoteen! 

1. kuva: Mun hieno joulupurkki 2. kuva: Noora kävi tänään kylässä, tuo ihana nainen <3
3. kuva: Myttysen hienot sydänpökät 4. kuva käytiin tänään vaunuilemassa tuolla ihanassa ilmassa

Tänään olin aivan mielettömän onnellinen, tunne tuli aivan puskista. Olin kävelemässä Nooraa vastaan ja yhtäkkiä, buum se iski, olen maailman onnellisin ihminen!

Mikä sitten tekee onnelliseksi? Tässäpä teille muutama asia;


No perhe tottakai. Mies joka on maailman ihanin ja tuo muksu joka on mulle kalleinta koko maailmassa. Miehellä pitäisi alkaa huomenna loma, odotan aivan innoissani sitä! Ihania aamuja kun voin jättää nuo kaksi tuhisemaan vielä ja mennä itse juomaan kupin kahvia rauhassa. Ehkäpä myös koko perheen yhteisiä vaunulenkkejä! Ja ennenkaikkea joulua!


Hyvä ruoka, parempi mieli. Se on täysin totta. Kuvassa maustamatontaturkkilaista jugurttia, muussattua pakaste mansikkaa ja auringonkukansiemeniä. Nautin joka lusikallisesta.


Lumi ja yleensäkkin talvi, niistä mä nautin. Kesällä on ahdistavan kuuma, talvi on paljon mukavampaa aikaa. Rakastan käpertyä sohvan nurkkaan teemukin kanssa tossukat jalassa. Tänä talvena yritän käyttää villapaitojakin. Edes kotona. 


Loppuun vielä kuva Miiasta. Vakava ilme toisella. Mua huvitti suuresti kun neiti jutteli pitkät pätkät vakavia kulmat kurtussa. Mistä lie ojensi mua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti